Nasıl Sipariş Verebilirim
Ana sayfada yer alan “Aktif Hizmetlerim” kutucuğuna tıklayarak ya da üst tarafta yer alan menüden “Hizmetler” sekmesine tıklayarak hizmetlerin listelendiği sayfaya gidin. İhtiyacınız olan hizmetin üzerine tıklayın ve detaylarını dikkatlice okuyun. Aynı sayfada yer alan “Satın Al” butonuna tıklayın.
Açılan sayfada fatura bilgilerinizi girin. Sipariş adedini çok sayfalı tasarım hizmetlerinde sayfa sayınıza göre girin. Kurumsal fatura taleplerinizi “Not” bölümüne yazabilirsiniz. Sipariş adedi üzerinde yer alan açılır menüden ödeme yönteminizi seçin. Kredi Kartı ile ödeme seçeneğinde aracı firmaların ve bankaların komisyonu otomatik olarak hesaplanacaktır. “Gönder” butonu ile siparişinizi gönderin.
Havale / EFT / FAST yöntemini seçen müşterilerimiz https://enisyavuz.com.tr/hesap-numaralarimiz sayfasında yer alan hesap numaramıza ödemesini yapabilir. Ödeme sonrasında “Ödeme Bildirimi Oluştur” butonuna tıklayarak bize ödeme yaptığını bildirerek sipariş sürecini başlatabilir. Ödeme bildiriminizi telefon, WhatsApp ya da E-Posta yöntemi ile de yapabilirsiniz.
Kredi kartı ile ödeme seçen müşterilerimiz için tüm bu süreçler otomatik olarak işletilir ve sipariş süreci hemen başlar. Sipariş Numaranız bize sağladığınız telefon numaranıza ya da e-posta adresinize iletilir.
Sipariş takip ekranımıza ana menüde yer alan “Kurumsal > Sipariş Takibi” sekmesinden ya da https://enisyavuz.com.tr/siparis-sorgula adresinden ulaşabilirsiniz. Siparişinizin hangi aşamada olduğunu ve tasarımcının güncel notlarını bu ekrandan takip edebilirsiniz.
Sipariş öncesi ya da sonrası tüm sorularınız için;
+90 507 872 17 52 numaralı hattı arayarak, WhatsApp üzerinden mesaj atarak ya da info@enisyavuz.com.tr adresine e-posta yollayarak iletişime geçebilirsiniz.