Turşulu Dondurma Reklamına Yanıt Gecikmedi
Algida Turşulu Dondurma reklamı ile dikkatleri çekmeyi başarmıştı. Twister turşulu dondurma ile yok böyle tat reklamına yanıt gecikmedi. var böyle tat!
Dondurma sektöründe alışılmışın dışında bir reklamla Algida kendinden epey söz ettirmişti. Üzerine reelslar, shortslar ve pek çok entegrasyon reklamlar çekildi. Twister Pickle Mickle reklamında turşulu bir dondurmadan söz edildi ve reklamın ana sözcüğü ise “yok böyle tat” olarak sunuldu.
Algida bu reklamla ters köşe yapıp başarılı bir PR işi ortaya koydu. Öyleki bazı marketlerin camında turşulu dondurma bulunmaz gibi yazılar daa sosyal medya da dolaşmaya başladı. (Belki de PR’ın bir parçasıdır.)
Yanıt ise uzaktan gelmedi.
Doğanay’dan Var Böyle Tat
Şalgam suyu ile tanıdığımız Doğanay Gıda’dan iyi bir eş zamanlı reklam stratejisi gecikmedi. Turşu Suyu ürününü tanıtmak için daha doğru bir zaman olamazdı. Sizi o reklamla bırakalım.
Siz bu reklamı nasıl buldunuz?
Pazarlama açısından Algida’nın reklam bütçesini de düşünürsek Doğanay için gerçekten faydalı bir PR çalışması diyebilir miyiz?