Nisan 30, 2021

Nisan Ayının En İyi Tasarım Projeleri

ile EnisYavuz

İlham Al serimize hoş geldiniz, bir şekilde yolunuz bu blog ile kesişmiş olabilir, bu blogta tasarım, fotoğrafçılık ve teknolojiye dair içerikler bulacaksınız.

İlham Al 1’de Yüzen kaplanlardan “insandan ötesi” ormanlara, Matt Willey, Kate Moross, Superflux ve Mucho gibi yaratıcıların projelerini sizlere sunacağız.

Nisan ayının en iyi tasarım projeleri.

 

Jamie Nash tarafından yapılan Tick Tock ambalajı

 

Rooibos çay markası Tick Tock, yeni başlattığı Wellbeing lezzet koleksiyonunu geliştirmek ve iki varyant daha eklemek için Jamie Nash Studio ile iletişime geçti.

Zaten pazarda bulunan pek çok markanın ve popüler ürünün tasarımcısı olan Nash, amacın Tick Tock’un “eğlenceli kişiliğini” ambalaj ve markalaşmada ifade etmek olduğunu söylüyor.

Bu tasarımlar hayvanlardan ilham alınarak hazırlanmış. Ginger Boost çayını temsil etmesi için sıçrayan bir zebra seçildi ve Nash bunun ürünün “canlı, canlandırıcı ruh halini” doğru bir şekilde yansıttığını düşünmüş. Diğer çalışmada ise nehirde sakinleştirici bir dalış yapan kaplan, Chai Relax’ı süslüyor. Sıcak güneşin yansımasında yüzen kaplanın ürünün hissettirdiklerini yansıttığını düşünüyorlar.

 

Kaliforniya Üniversitesi Yıllık Raporu, Mucho tarafından tasarlandı.

2020, en hafif tabirle haber değeri taşıyan bir yıldı.

San Francisco merkezli Mucho stüdyosuna göre, tüm bu olaylar, Kaliforniya Üniversitesi Başkanlık Ofisi için yıllık rapor projesinin tasarımını oluşturmaya yeterliydi.

Haber hikayeleri, manşetler, görüntüler ve yazılar hem zarfı hem de rapor kitapçığının kendisini süslüyor.

2014 yılından beri her yıl böyle bir rapor hazırlıyorlar bu yıl kullanılan tipografi ile güçlü bir editoryal duruş sergileniyor.

 

Matt Willey tarafından Port Dergisi Sayı 28

Port Magazine dergisinin İlkbahar / Yaz sayısı, yayının 10. doğum gününü kutlayacak.

Bunu kutlamak için Pentagram ortağı Matt Willey konu için beş kapak tasarladı. Aktörler Matt Smith, Malachi Kirby ve Caleb Landry Jones, rapçi ve aktivist Katherine Waterston, kapaklarında yer alıyor.

Genellikle blok grafikler ve renkler içeren parlak kapaklarıyla tanınan dergi. 28. sayıda da farklı değil. Bu sefer, Port kelimesi tüm kapağa bölündü ve “O” harfi de kilometre taşı doğum günü için bir işaret olan 10 rakamının bir parçasını oluşturdu.

 

DutchScot tarafından tasarlanan Littlemore kimliği

 

DutchScot, Londra merkezli iç tasarım stüdyosu Littlemore’u “merak ve duyarlılık dengesinde tanımlanmış” olarak tanımlıyor. Bunlar, DutchScot’un şirketi yeniden markalaştırmasının arkasındaki itici niteliklerdi. Başlangıç noktası olarak Littlemore adını kullanan stüdyo, marka için “denge bulma” fikrini benimseyen görsel bir dil yarattı.

interaktif boşlukları kullanarak sade bir anlatım dili oluşturulmuş.

 

Studio Moross tarafından yapılan Adobe reklam panosu

 

Studio Moross’un Adobe ile yaptığı son çalışma, markanın “Herkes için Yaratıcılık” mesajını kutlayan ilginç bir videodur. Videoda, stüdyonun Photoshop ile “dev bir boyalı tuvale” dönüştürdüğü bir reklam panosu yer alıyor.

sokak sahneleri izleyicilerin gözleri önünde çizgi filmlere dönüşüyor. Doldurma, seçme ve fırçalama araçlarını kullanan stüdyo, Keith Haring tarzı bir yaya geçidinden, renk değiştiren çiçek ekranlarına ve yolun ortasındaki kapı aralıklarına kadar çevreye gittikçe daha fazla öğe getiriyor.